»Danes pa žal moram tudi sam deliti mnenje, da nismo prav posebej učinkoviti pri obvladovanju tega vprašanja.«
»S pogovorom rešimo številne, na prvi pogled še tako nerešljive izzive. Medvrstniško nasilje namreč ni samo izkušnja nasilja, je tudi izkušnja razčlovečenja.«
»Medvrstniško nasilje je lahko fizično (pretepanje, brcanje ipd.) ali psihično, (socialna osamitev, izdaja zaupnih informacij, širjenje škodljivih in lažnih govoric, poniževanje), lahko pa ima tudi druge oblike, ki niso nujno protipravna dejanja.«
»Težava nastane, ko mladostniki izkusijo, da je vpliv na druge mogoče dosegati z medvrstniškim nasiljem.«
»Obžalujem medvrstniško nasilje, do katerega je prišlo, in sem nad njim zaskrbljen. Takšnega dogajanja v šolah si ne želimo.«
»Nihče ne sme nikjer izvajati kakršnega koli nasilja nad vami.«
»Glede bolj tradicionalnih oblik medvrstniškega nasilja, če se lahko tako izrazim, se strinjamo, da niti ne naraščajo, gre bolj za to, da se o njih več poroča. Vsekakor pa je v porastu spletno nasilje, sovražni govor, pa nesočutni govor v najširšem pomenu besede. Na spletu je to gotovo velik problem in narašča.«
»Medvrstniško nasilje je zagotovo rizični dejavnik za depresivno, anksiozno vedenje pri mladostnikih, tudi za samomorilnost. Moramo pa vedeti, da vedno obstaja skupek dejavnikov, ki privede do tega. Nemogoče pokažemo s prstom na en sam dejavnik. Medvrstniško nasilje je zagotovo velika težava med razvojem mladostnika.«
»Pri obvladovanju medvrstniškega nasilja, ki je v porastu, nismo prav posebej učinkoviti, s spremembo zakonodaje bi morali tudi redefinirati vlogo staršev in zaposlenih v šolskem sistemu.«
»Pomembno je, da se čim več pogovarjamo, da učenci delijo z drugimi nestrinjanje, ko opazijo medvrstniško nasilje, in se znajo postaviti na stran žrtve. Da so zaščitniki in ne da oni rešujejo težave, temveč da znajo poiskati pomoč.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju